Meer gedaan krijgen in minder tijd is iets wat iedereen graag zou willen. Het is een typisch menselijke eigenschap die er voor zorgt dat we blijven innoveren en moderniseren. Alleen is het niet altijd gemakkelijk om een bepaalde manier van werken te veranderen. Alles loopt tenslotte goed zoals het gaat, dus waarom zou er wel verandering nodig zijn?
Dat komt door die andere typisch menselijke eigenschap: we houden graag vast aan gewoontes en we blijven (te lang) in onze comfort zone. De CEO van Nokia zei onlangs over hun ondergang "we didn’t do anything wrong, but somehow, we lost". Zij waren lange tijd wereldwijd marktleider in mobiele telefonie, tot de concurrentie het concept drastisch innoveerde en 'hun' markt over nam.
Dat komt door die andere typisch menselijke eigenschap: we houden graag vast aan gewoontes en we blijven (te lang) in onze comfort zone. De CEO van Nokia zei onlangs over hun ondergang "we didn’t do anything wrong, but somehow, we lost". Zij waren lange tijd wereldwijd marktleider in mobiele telefonie, tot de concurrentie het concept drastisch innoveerde en 'hun' markt over nam.
SOLLICITEER HIERDat komt door die andere typisch menselijke eigenschap: we houden graag vast aan gewoontes en we blijven (te lang) in onze comfort zone. De CEO van Nokia zei onlangs over hun ondergang "we didn’t do anything wrong, but somehow, we lost". Zij waren lange tijd wereldwijd marktleider in mobiele telefonie, tot de concurrentie het concept drastisch innoveerde en 'hun' markt over nam.